یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.

اتوماسیون بازاریابی یا مارکتینگ اتومیشن ترندی است که امروزه در فضای دیجیتال مارکتینگ ایران زیاد از آن می‌شنویم. این موضوع با چند سالی اختلاف در ایران مطرح شده است با این حال الان زمانی است که یادگیری مفاهیم آن شما را از بقیه جلو می‌اندازد.

چرا باید از وب انگیج استفاده کنیم؟

اگر کسب‌وکاری دارید که برای آن دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهید میدانید که به صورت تکرارشونده یک سری از تسک‌ها را باید انجام دهید. یه دسته یا سگمنت از کاربران را ایجاد کنید پیام مخصوص این سگمنت را تولید کنید. نرخ‌های بازدید را مشاهده کنید. دسته‌ای از کاربران که با پیام اینگیج نشده‌اند را شناسایی کنید و از کانال دیگری پیام را به او ارسال کنید. همه این کارها تکراری است. البته جاهایی از آن خیلی خسته کننده و کشنده است و البته شاید با ابزارهایی که در دست دارید بعضی از کارها نشدنی به نظر بیاید.

اگر بخواهیم وب انگیج را توضیح بدهیم باید بگوییم وب انگیج کارگر دقیقی است که همه این‌ کارها را برای شما با دقت بالایی انجام می‌دهد فقط کافیست که یک بار این ابزار را به خوبی تنظیم کنید. بعد از آن دست‌های خود را پشت سر بگذارید و روی صندلی لم بدهید و گاهی قهوه خود را بنوشید. این عالی است.

چرا اسم وب انگیج را این روزها زیاد می‌شنویم؟

دلیل اول این است که تنها دو پلتفرم در ایران خدمت رسانی می‌کنند. یکی همین وب انگیج است. البته دیجی‌کالا در حال رونمایی از پلتفرم اتوماسیون بازاریابی خود به نام اینترک است. از طرفی زبلاین هم به عنوان یک پلتفرم مارکتینگ اتومیشن وارد بازی شده است. ولی از سرویس‌های خارجی وب انگیج هندی در حال حاضر به ما سرویس می‌دهد.

نکته دو این است که برخی از سرویس‌ها هزینه بالایی دارند ولی وب انگیج به نسبت هزینه معقول تری دارد.

و سومین نکته این است که شرکت‌های بزرگی مانند اسنپ، دیجی‌کالا، دیوار، آچاره و غیره تجربه‌هایی در زمینه استفاده از این ابزار دارند که باعث شده این اسم در ایران بیشتر شنیده شود.

چگونه باید از وب انگیج استفاده کنیم؟

۱- اول به این آدرس بروید و برای شرکت یا سازمان خود یک اکانت بسازید.

۲- در ابتدا یک دسترسی ۱۴ روزه رایگان برای شما فعال می‌شود.

۳- بعد از اتمام این ۱۴ روز می‌توانید اکانت خود را خریداری کنید و ادامه بدهید.

۴- برای راه اندازی استفاده از وب انگیج بزودی مطالبی در اینجا منتشر می‌کنم.

وب انگیج چیست؟

حالا می‌رسیم به این سوال که وب انگیج چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

۳۰ دلیل داشتن وبسایت
راه‌اندازی سایت

۳۰ مزیت داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

۱. حرفه ای به نظر برسید یکی از مزایای کلیدی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این است که کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. به جای اینکه صرفاً “فروشگاه کوچکی” در خیابان باشید، داشتن یک وب سایت این تصور را ایجاد

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

یک مدیر خوشحال
راه‌اندازی سایت

۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال ۱۴۰۲

در دنیای اینترنت و آنلاین، یک سایت حرفه ای برای هر شرکت، موسسه و فروشگاه ضروری است. با توجه به اهمیت سایت برای برندسازی و بازاریابی، هیچ مدیری نمی‌تواند از ارتقای سایت خود صرف‌نظر کند. در این مقاله به ۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.