یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

مارکتینگ اتومیشن، کارمند دقیق شما که هیچوقت خواب نداره!

خلاصه‌ای درباره اتوماسیون بازاریابی و آینده آن در ایران

یه اتوماسیون دقیق و خوب بازاریابی براحتی میتونه جای چند نفر کار کنه. کاربرها رو سگمنت کنه، برای هر کاربر پیام مخصوص، پیشنهاد ویژه و تحلیل جداگانه ارایه بده.
این خدمت هنوز تو ایران جا نیفتاده ولی مطمئنا بزودی یکی از پوزیشن‌هایی که در شرکت‌های تکنولوژی یافت میشه همین پوزیشن مارکتینگ اتومیشن منیجر یا اسپشیالیست هست.
دیجی کالا روی این بازار سرمایه گذاری کرده. یه محصول هم رونمایی کرد ولی هنوز سرویس خاصی نمیده و بزرگترین مشتری سرپیس هنوز خود دیجی کالاست.
به نظرم تا چند وقت دیگه خبرهایی از Yektanet | یکتانت  هم باید بشنویم که پلتفرم مارکتینگ اتومیشنشو راه‌اندازی کرده.
اگر الان توی وب بگردید یکی دوتایی آموزش خوب پیدا میشه که البته قیمتی حدود دو میلیون دارند.
یکی از پلتفرم‌های خوب که از قضا به ایران هم سرویس میده WebEngage هست. البته راه‌اندازی این سیستم نیاز به همراهی تیم فنی هست تا دیتابیس رو به وب انگیج وصل کنن.
فعلا آموزش‌ها حول و حوش فروش‌های خرد و تکرار پذیر هستند. ولی به نظرم بزودی در حدود یکی دوسال آموزش‌هایی برای مارکتینگ اتومیشن در خصوص محصولات خدمات محور و فروش‌های B2B هم داخل بازار موجود بشه.
بزودی مطالب بیشتری رو در خصوص مطالعاتم درباره اتوماسیون بازاریابی باهاتون در اشتراک می‌ذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

۳۰ دلیل داشتن وبسایت
راه‌اندازی سایت

۳۰ مزیت داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

۱. حرفه ای به نظر برسید یکی از مزایای کلیدی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این است که کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. به جای اینکه صرفاً “فروشگاه کوچکی” در خیابان باشید، داشتن یک وب سایت این تصور را ایجاد

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

یک مدیر خوشحال
راه‌اندازی سایت

۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال ۱۴۰۲

در دنیای اینترنت و آنلاین، یک سایت حرفه ای برای هر شرکت، موسسه و فروشگاه ضروری است. با توجه به اهمیت سایت برای برندسازی و بازاریابی، هیچ مدیری نمی‌تواند از ارتقای سایت خود صرف‌نظر کند. در این مقاله به ۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.