یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

چک لیست محتوای مورد علاقه‌ام

چک لیست راهی است برای بخاطر سپاری و برنامه اجرایی استخراج کردن برای مطالب کاربردی

چک لیست‌ها یا جداولی که مجموع کارهایی که باید برای انجام یک کار سر و سامان بدهیم از محبوب‌ترین نوع محتواهای من است.

وقتی دفعه اول با یک مفهوم آشنا می‌شوی و آن را درک می‌کنی دیگر لازم نیست تمام متن را داشته باشی فقط لازم است مفاهیم را پشت سر هم داشته باشی مثل یک چک لیست. از طرفی با چک لیست درست کردن یه اتفاق دیگر هم می‌افتد مطالب پشت سر هم و شبیه درخت دانش مرتب می‌شوند که این خود باعث می‌شود به ذهن سپردن مطالب راحت تر شود.

چک لیست‌ها محتوای مخصوص این دوران

چک لیست محتوای مخصوص دوران عدم توجه است. ما مشکل توجه داشتیم. گمشده نسل مضطرب ما توجه است. نوتیفیکیشن زنجیره توجه ما را میبرد. فکرهای درهم برهم توجه‌های ما را لت و پار می‌کند.

در این میان چک لیست میتواند نظم ذهنی لازم را ایجاد کند.

چک لیست یادگیری دیجیتال مارکتینگ

دارم یک لیستی آماده میکنم از چیزهایی که لازم است برای دیجیتال مارکتینگ بلد باشیم.

چرا این برای من مهم است؟ چون با افرادی مواجه می‌شوم که دنبال نتایج درخشان با پول‌های کم هستند. این یعنی نیاز است علم خود را افزایش دهند.

و یادگیری دیجیتال مارکتینگ بدون داشتن یک درختواره یا یک چک لیست می‌تواند خیلی گمراه و گیج‌کننده باشد.

برنامه فعلی‌ام درست کردن یک چک لیست است که به عنوان یک صفحه مجزا در اینجا منتشرش می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب دیگر

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.