یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

چرا این بلاگ را راه‌اندازی کردم؟

نوشتن بلاگ
مطالبی که برای شروع باید می‌نوشتم. شامل چرایی و چیستی وبلاگ یادداشت‌های بازاریابی.
  1. برای اینکه مطالبی که در ذهنم می‌گذرد را یکجا جمع کنم.
  2. برای اینکه مطالبم سئو شود و بخشی از آدم‌ها با من آشنا شوند.
  3. برای اینکه نیاز دارم دانشم را مکتوب کنم.

این مطلب دوم این بلاگ است

همیشه عادت داشتم وقتی یک سایت وردپرسی بالا میارم اولین کاری که می‌کردم مطلب سلام دنیا که مطلب پیش فرض وردپرس هست رو پاک کنم. ولی الان احساس می‌کنم این‌کار یه جور بی‌احترامی به سازندگان اون مطلب هست. چون واقعا خودم دوست دارم الان به دنیا سلام کنم.

این سایت از چی درست شده؟ و چرا این شکلیه؟

این سایت با سرویس وردپرس درست شده و دوست دارم بی نهایت ساده باشه مثل صفحه یک کتاب. می‌خوام حرفام رو بزنم نه قدرت طراحی رو به رخ بکشم یا بگم سایت من خیلی بروز و شیک هست. می‌خوام کسایی جذب اینجا بشن که قدر کلمات رو می‌دونن.

از طرفی برای لج کردن با ایده‌آل گراییم با خودم عهد کردم اینجا رو توی ساده ترین حالت نگه دارم. شاید مجبور بشم تغییراتی در آینده برای دریافت ایمیل و غیره ایجاد کنم ولی هدف اصلی استفاده از پلاگین‌های رایگان وردپرس و حداقل هزینه است.

اینجا درباره چی صحبت می‌کنیم؟

درباره بازاریابی به معنای کلیش و چرا درباره این صحبت می‌کنیم؟ چون بخش زیادی از عمر من صرف بازاریابی شده و به این کار مخصوصا از نوع دیجیتالش خیلی علاقه داریم. رویکردم اینه چیزهایی که خودم می‌خونم رو با دانش خودم خلاصه و مرتب کنم.

چرا این مطلب رو نوشتم؟

  1. برای اینکه یه جورایی بیانه‌ی شروع فعالیتم باشه
  2. از ساختن سایت‌هایی برای خودم که از دست میره خسته شدم این‌بار فقط می‌خوام روی سئو و بازاریابی دیجیتال تمرکز کنم.
  3. این فکر کنم چندمین تلاشم برای راه‌اندازی یک سایت بود برای همین دوست داشتم این مطلب رو اول بنویسم که متعد بشم به قضیه.
  4. به نظرم به سنی رسیده بودم که می‌تونستم دیگه ثابت قدم باشم توی راهم و اینکه احساس می‌کردم این مطلب داره توی وجودم وول وول می‌زنه که از مغزم بیاد بیرون.
  5. شوق بی‌اندازه ای که دارم برای نوشتن. همونطور که از اول بچگیم نوشته‌های دیگران رو خوندم الان دوست دارم خودم بنویسم.

چه دسته‌بندی‌ای برای مطالب وجود داره؟

  1. روزنوشت‌ها یا یادداشت‌‌های من سعی می‌کنم درباره اطلاعاتی که درباره کارم می‌گیرم بنویسم.
  2. واکنشم به خبرهایی که برام سوال ایجاد می‌کنه
  3. آموزش‌های ساده شده‌ای جزوه مانند از بازاریابی به قصد مطرح شدن طرز تفکرم در وب فارسی
  4. مطالبی که فقط به جهت لینک دادن داخلی نوشته میشه

در آخر

سعی می‌کنم مثل پیج میشا پایداری در تولید محتوای اینجا داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب دیگر

۳۰ دلیل داشتن وبسایت
راه‌اندازی سایت

۳۰ مزیت داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

۱. حرفه ای به نظر برسید یکی از مزایای کلیدی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این است که کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. به جای اینکه صرفاً “فروشگاه کوچکی” در خیابان باشید، داشتن یک وب سایت این تصور را ایجاد

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

یک مدیر خوشحال
راه‌اندازی سایت

۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال ۱۴۰۲

در دنیای اینترنت و آنلاین، یک سایت حرفه ای برای هر شرکت، موسسه و فروشگاه ضروری است. با توجه به اهمیت سایت برای برندسازی و بازاریابی، هیچ مدیری نمی‌تواند از ارتقای سایت خود صرف‌نظر کند. در این مقاله به ۷ نکته ای برای مدیران در سفارش طراحی سایت در سال

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.