یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

مدلی برای راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی

چیزهایی که برای راه‌اندازی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ نیاز داشتیم

بالاخره بعد از یک هفته کار عمیق یه مدل درست کردم برای برگزاری کمیپن‌های بازاریابی رسمیو.

وقتی که توی‌ کاری مدل نداشته باشم اعصابم بهم میریزه و همش فکر میکنم یه چیزی جا مونده. خروجی این کار یک جدول یا همون table توی‌ notion.so شد. یه جدولی که می‌تونم برای همه کمپین‌های تا آخر سالمون پر کنم و هرجایی که نیاز بود بازنگری کنیم.

در خلال انجام‌ دادن این تسک دو سه تا مقاله نوشتم واسه وبلاگ که یکی شو تا الان گذاشتم بزودی بقیه رو هم میذارم اینجا.

الان هایپر شدم از شدت ذوقی که در رگ‌هام هست. کار‌جالبی بود برام. اگر در آینده نزدیک یه کمپین منیجر استخدام کنیم میدونم درباره چی باید باهاش صحبت کنم و مدل کاری چجوری ببریم جلو.

البته این دومین مرحله از کارهای زیرساختی رسمیو‌ بود. مرحله اول یه سر و سامون دادن به channel های بازاریابی مون بود و درست کردن relationshipهایی من با مشتری داشتیم که با خرید crm دیدار فعلا تسکش رفت عقب تر تا بزودی برگردم و optimazeاش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب دیگر

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.