یادداشت‌های بازاریابی

به روایت عرفان لطفی

Search
Close this search box.

به روایت عرفان لطفی

برای سئو نمی‌نویسم

شاید این کار احمقانه باشد اما برای سئو نمی‌نویسم. البته سایتم در کمتر از یک هفته در گوگل ایندکس شد و در ۳ کلمه هم امپرشن گرفتم حتی یک کلیک هم داشتم که البته خودم بودم. ولی تصمیم گرفته‌ام برای سئو ننویسم. برای یادگیری و اشتراک اطلاعات بنویسم.

سئونویسی خیلی وقت‌ها متن را احمقانه می‌کند. هی باید کلمه کلیدی را چند بار در متن تکرار کنی. هی باید هدینگ‌های مسخره بزنی. اسم این دیجیتال مارکتینگ نیست.

می‌دانم به زودی گوگل الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد و خیلی‌ها مجبور می‌شوند در این مدل نوشتن خسته‌کننده و بدون خلاقیت تجدید نظر کنند.

برای همین چیزی می‌نویسم که خواننده به آن نیاز داشته باشد. من بنده گوگل نیستم وظیفه گوگل این است که مطلب من اگر به درد مخاطبی می‌خورد به دست او برساند من برای مخاطبان احتمالی ام می‌نویسم. کسانی که دنبال مطالب علمی و کاربردی بازاریابی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید