یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

کتاب داستان بازاریابی دیجیتال

داستان بازاریابی دیجیتال

این کتابی بود که داشتم آن را می‌نوشتم و دوست داشتم منتشرش کنم. اما کار نصفه و نیمه ماند.

اینجا شروع کردم به انتشار همان فصل‌هایی که از قبل نوشته بودم شاید دلیلی شد برای ادامه. 

در این داستان می‌توانید مفاهیم اصلی کسب‌وکار و بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید.

این کتاب برای حرفه‌ای‌ها اصلا مناسب نیست و برای کسانی که مدیر هستند یا به تازگی با مفاهیم کسب‌وکار و بازاریابی دیجیتال آشنا شده‌آند مناسب است.

فهرست کتاب

مقدمه

روش استفاده از کتاب

فصل اول –

فصل دوم –