یادداشت‌های بازاریابی

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

باید برون کشید از این ورطه رخت خویش

شاید این کار احمقانه باشد اما برای سئو نمی‌نویسم. البته سایتم در کمتر از یک هفته در گوگل ایندکس شد و در ۳ کلمه هم امپرشن گرفتم حتی یک کلیک هم داشتم که البته خودم بودم. ولی تصمیم گرفته‌ام برای سئو ننویسم. برای یادگیری و اشتراک اطلاعات بنویسم.

سئونویسی خیلی وقت‌ها متن را احمقانه می‌کند. هی باید کلمه کلیدی را چند بار در متن تکرار کنی. هی باید هدینگ‌های مسخره بزنی. اسم این دیجیتال مارکتینگ نیست.

می‌دانم به زودی گوگل الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد و خیلی‌ها مجبور می‌شوند در این مدل نوشتن خسته‌کننده و بدون خلاقیت تجدید نظر کنند.

برای همین چیزی می‌نویسم که خواننده به آن نیاز داشته باشد. من بنده گوگل نیستم وظیفه گوگل این است که مطلب من اگر به درد مخاطبی می‌خورد به دست او برساند من برای مخاطبان احتمالی ام می‌نویسم. کسانی که دنبال مطالب علمی و کاربردی بازاریابی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب دیگر

زن در حال کار با یک موبایل
راه‌اندازی سایت

طراحی موبایل فرست یا اول موبایل چیست؟

اهمیت استفاده از وبسایت‌ها در گوشی‌های تلفن‌همراه به قدری زیاد شده است که موضوعی به اسم اول موبایل جای خود را در طراحی باز کرده است. به این جهت که اکثرا کاربران فقط از موبایل برای بررسی سایت ‌ها استفاده می‌کنند.

ابزار بازاریابی دیجیتال

وب انگیج یا web engage چیست؟

اگر به دنبال این هستید که اطلاعاتی در خصوص وب انگیج به دست بیاورید این مقاله همان چیزی است که نیاز دارید.